Specjalista ds. promocji i marketingu eventowego
Dodane Czwartek, 15 Listopada 2018, 12:01:20, ID ogłoszenia: 9800Opis ogłoszenia Specjalista ds. promocji i marketingu eventowego
Specjalista ds. promocji i marketingu eventowego
Osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie za:
• działania z zakresu marketingu eventowego: koncepcje, realizacja, koordynacja działań obejmujących eventy wewnętrzne i zewnętrze uczelni, w tym m.in. patronaty, media, logistyka, negocjacje warunków, koordynacja miedzydziałowa;
• obsługę medialną wydarzeń, przygotowanie zapowiedzi i relacji (kontakt z mediami, komunikaty medialne, komunikaty na stronę www i social media);
• marketing wystawienniczy - prezentacja uczelni oraz oferty uczelni w ramach eventów;
• prowadzenie eventów (rola konferansjera);
• opracowywanie tekstów na stronę www uczelni oraz na potrzeby relacji z mediami / kontaktu z partnerami uczelni;
• wsparcie realizacji działań w zakresie video marketingu;
• budowanie wizerunku Uczelni poprzez kształtowanie relacji z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym;
• badanie i analizowanie otoczenia firmy,
• zbieranie i analizowanie informacji na temat skuteczności prowadzonych działań promocyjnych
• pomoc przy przygotowywaniu i wdrażanie strategii promocji Wyżej Szkoły Humanitas
• planowanie i realizację kampanii informacyjnych, promocyjnych i reklamowych w mediach społecznościowych: w szczególności: facebook, instagram, snapchat, youtube etc.
Od kandydata oczekujemy:
• wiedzy z zakresu event marketingu
• doświadczenia w organizacji eventów
• doświadczenia w prowadzeniu eventów roli konferansjera – mile widziane
• bardzo dobrej organizacji i planowania
• umiejętności pracy w zespole i z różnymi podmiotami
• kreatywności w rozwiązywaniu problemów
• rozumienia procesów realizacji projektów
• „lekkiego pióra”
• znajomości narzędzi social media (FB, Instagram) i e-PR
• sumienności, lojalności, pracowitości i kreatywności
• prawa jazdy kat. B
Oferujemy:
• przyjazną atmosferę pracy
• możliwość rozwoju zawodowego
• pracę w młodym, dynamicznym zespole
• wsparcie organizacyjne
• niezbędne narzędzia pracy
• możliwość wykazania się własną inicjatywą i autorskimi pomysłami
• stałą umowę o pracę
Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie CV ze zdjęciem wraz z listem motywacyjnym do dnia 30 listopada 2018 r. na adres: katarzyna.romaniec@humanitas.edu.pl
Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2016r. poz. 922, z późn. zm.), prowadzonych przez Wyższą Szkołę Humanitas w Sosnowcu."
Opis ogłoszenia - Specjalista ds. promocji i marketingu eventowego
Specjalista ds. promocji i marketingu eventowego
Osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie za:
• działania z zakresu marketingu eventowego: koncepcje, realizacja, koordynacja działań obejmujących eventy wewnętrzne i zewnętrze uczelni, w tym m.in. patronaty, media, logistyka, negocjacje warunków, koordynacja miedzydziałowa;
• obsługę medialną wydarzeń, przygotowanie zapowiedzi i relacji (kontakt z mediami, komunikaty medialne, komunikaty na stronę www i social media);
• marketing wystawienniczy - prezentacja uczelni oraz oferty uczelni w ramach eventów;
• prowadzenie eventów (rola konferansjera);
• opracowywanie tekstów na stronę www uczelni oraz na potrzeby relacji z mediami / kontaktu z partnerami uczelni;
• wsparcie realizacji działań w zakresie video marketingu;
• budowanie wizerunku Uczelni poprzez kształtowanie relacji z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym;
• badanie i analizowanie otoczenia firmy,
• zbieranie i analizowanie informacji na temat skuteczności prowadzonych działań promocyjnych
• pomoc przy przygotowywaniu i wdrażanie strategii promocji Wyżej Szkoły Humanitas
• planowanie i realizację kampanii informacyjnych, promocyjnych i reklamowych w mediach społecznościowych: w szczególności: facebook, instagram, snapchat, youtube etc.
Od kandydata oczekujemy:
• wiedzy z zakresu event marketingu
• doświadczenia w organizacji eventów
• doświadczenia w prowadzeniu eventów roli konferansjera – mile widziane
• bardzo dobrej organizacji i planowania
• umiejętności pracy w zespole i z różnymi podmiotami
• kreatywności w rozwiązywaniu problemów
• rozumienia procesów realizacji projektów
• „lekkiego pióra”
• znajomości narzędzi social media (FB, Instagram) i e-PR
• sumienności, lojalności, pracowitości i kreatywności
• prawa jazdy kat. B
Oferujemy:
• przyjazną atmosferę pracy
• możliwość rozwoju zawodowego
• pracę w młodym, dynamicznym zespole
• wsparcie organizacyjne
• niezbędne narzędzia pracy
• możliwość wykazania się własną inicjatywą i autorskimi pomysłami
• stałą umowę o pracę
Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie CV ze zdjęciem wraz z listem motywacyjnym do dnia 30 listopada 2018 r. na adres: katarzyna.romaniec@humanitas.edu.pl
Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2016r. poz. 922, z późn. zm.), prowadzonych przez Wyższą Szkołę Humanitas w Sosnowcu."